Zoeken:
Webwinkels
Producten
Verdien cashback bij jouw online aankopen!

Al onze webwinkels zijn gecategoriseerd om het jou gemakkelijker te maken om te vinden waar je naar op zoek bent.

Tele2

Tele2 Welk mobiel abonnement past bij jou? Tele2 helpt je de juiste keuze te maken!
Gemiddelde beoordeling:
(10)
Screenshot

Cashback

Telefoon + abonnement: Onbeperkt XXL
€ 13
 
Sim Only: XXL, XXXL, Onbeperkt XXL
€ 13
 
Bestel en ontvang max.
€ 13
 
Sim Only XX-Large
€ 13
 
Sim Only: XL, 300 XXL, Onbeperkt XL
€ 12
 
Sim Only X-Large
€ 12
 
Telefoon + abonnement: 300 XXL, Onbeperkt XL
€ 12
 
Internet + tv
€ 11,25
 
Bestel een Alles-in-1 pakket en ontvang
€ 11,25
 
Bestel internet + TV en ontvang
€ 11,25
 
Sim Only: Large, 150 XXL, 300 XL, Onbeperkt L
€ 11
 
Bestel Samsung Galaxy Note 7 en ontvang
€ 11
 
Sim Only: Onbeperkt
€ 10,50
 
Bestel Internet + bellen en ontvang
€ 10,12
 
Product + digitale tv
€ 10
 
Sim Only: Medium. 150 XL, 300 L, Onbeperkt Medium
€ 10
 
Toestel + abonnement: 300 L, Onbeperkt M
€ 10
 
Sim only Small
€ 9
 
Toestel + abonnement: 150 Large, 300 Medium, Onbeperkt Small
€ 9
 
Sim Only: Small, 150 Large, 300 Medium, Onbeperkt Small
€ 9
 
Toestel en abonnement
€ 8,75
 
Los toestel
€ 8,75
 
Telefoon + abonnement: 150 Medium, 300 Small
€ 8
 
Sim Only: 150 Medium, 300 Small
€ 8
 
ADSL
€ 7,88
 
Telefoon + abonnement: 150 Small
€ 7
 
Sim Only: 150 Small
€ 7
 
Sim Only abonnement
€ 7
 
Prepaid
€ 2
 
Glasvezel
€ 1,25
 
Vergoeding minimaal
€ 0,38
 
Jouw cashback wordt berekend over het aankoopbedrag excl. BTW en verzendkosten.
Gemiddelde tijd voordat een transactie zichtbaar is: 44 minuten
Gemiddelde keuringstijd: 21 dagen
Je ontvangt geen Qoins bij het verlengen van je abonnement.
Als je € 0,05 of meer ontvangt voor je aankoop, kun je dit bedrag direct laten uitbetalen zodra je transactie is goedgekeurd.

Reviews

Helaas, alleen geregistreerde leden mogen reviews schrijven.
Phuangthong
Vrouw
35 - 40 jaar

zeer tevreden

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
8
Bestelling / Betaling
9
Klantenservice
9
Was deze review nuttig?
Luckyboel
Man
25 - 30 jaar

nvt

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
10
Bestelling / Betaling
10
Klantenservice
8
Was deze review nuttig?
Esthervoetee
Vrouw
40 - 45 jaar

zeer tevreden met alles van tele2 goede service en nooit geen problemen

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
9
Bestelling / Betaling
9
Klantenservice
9
Was deze review nuttig?
Taschie
Vrouw
30 - 35 jaar

Wanneer je een bestelling plaatst, duurt het lang voor er contact met je wordt opgenomen (bij mij duurde het bijna een maand.)Ook herkende de site een aantal keer mijn huidige kaartnummer niet (terwijl ik al bij hen een abonnement heb). Ook kwamen de uitgerekende kosten op de website niet overeen met de kosten op de bevestigingsmail. Je kunt enkel telefonisch contact opnemen met tele2, terwijl soms contact met de mail meer voordelen heeft (zoals een screenshot zenden). Op de site staat dat de prijzen per maand zijn, terwijl je per 4 weken betaald (krijgen zij dus een maandbedrag extra per jaar)

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
7
Bestelling / Betaling
5
Klantenservice
5
Was deze review nuttig?
Knoppie
Vrouw
20 - 25 jaar

Heb een simkaart besteld, behalve het feit dat het niet helemaal duidelijke was hoe ik hem moest activeren, ging het verdergoed

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
8
Bestelling / Betaling
8
Klantenservice
6
Was deze review nuttig?
Farid1
Man
40 - 45 jaar

goed

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
10
Bestelling / Betaling
10
Klantenservice
10
Was deze review nuttig?
Darzik1976
Man
35 - 40 jaar

goed

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
9
Bestelling / Betaling
8
Klantenservice
10
Was deze review nuttig?
Mjk1984
Man
25 - 30 jaar

overgang van nummer aangevraagd voor 8 juni 2012, nou bleek op de rekening dat halverwege mei het abbonnement al was ingegaan en ik dus teveel betaalde. na contact met de klantensevice was dit rechtgetrokken en heb ik korting op mijn volgende rekening gekregen. ook de kosten voor het bellen naar de klantenservice werd vergoed. goede service

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
8
Bestelling / Betaling
10
Klantenservice
10
Was deze review nuttig?
Onno41
Man
45 - 50 jaar

Helemaal Top Tele2! Sim Only besteld voor een waanzinnige prijs van 12,50 p/m voor 24 maanden 200 bel minuten en 400mb data met nummer behoud overgestapt van KPN (sucks) en binnen een week mijn nieuwe sim kaart ontvangen! En ook nog weer wat Qoins erbij! Heel Tevreden! Dat is op dit moment de Goedkoopste Sim Only van Nederland!

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
10
Bestelling / Betaling
10
Klantenservice
10
Was deze review nuttig?
Renefore
Man
50 - 55 jaar

29 juni een sim only besteld abonnement ging 30 augustus in, ondanks zeer veel contact met de klantenservice nog steeds geen simkaart ontvangen, de service is erg slecht, ik heb een abonnement maar kan dus niets. Geen aanrader

Review:
rating-starrating-starrating-starrating-starrating-star
Website / Toegankelijkheid
7
Bestelling / Betaling
1
Klantenservice
1
Was deze review nuttig?